Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 maj 2015

Av Camilla - 28 maj 2015 22:07

En väldigt bra och mysig dag har vi haft.

Nu väntar jag på att tvättmaskinen ska va klar?! Alltså såhär sent vill jag inte ens ha igång den, satte på den redan kl 20.. Suck.
Trodde inte den skulle ta så lång tid, men inte mycket att göra just nu :/

När vi lämnat av Kevin åkte vi och hämtade ut ett paket.
Kläder till våran lilla prinsessa, dom andra har så mycket kläder.

Fotar allt imorgon, men här är lite av det :)
Vi testade bara lite, därför har vi inte matchat det så bra.

Tänk vad fina kläder man kan hitta nu, när Nicole va såhär liten fanns det mest bara ljus rosa om man ville ha något flickit.
Sen har jag letat efter mjukisdresser till Cornelia i storlek 56-62, skulle behöva en tjock tröja med dragkedja i en tjej färg. Jag vill ha rosa, lila eller röd, men det finns ingenstans?!
Får väl leta vidare på nätet.

Nej nu ska jag hänga tvätten och krypa ner i min säng.
Jag längtar redan tills det blir morgon <3

Godnatt.

Av Camilla - 28 maj 2015 14:16

Imorse när jag vaknade och tittade på klockan fick jag lite panik, 6.20 va den. Larmet ringer 5.40 för att jag ska slippa stressa.
Men men vi hann iväg i tid ;)

Jag och mina tre små har varit till Huddinge sjukhus och hälsat på pappa Rickard <3

Nu väntar vi in skolbarnen.
Blir att äta ett ordentligt Mellis och sen köra upp Kevin till fotbollen.
Ja det är våran dag :)

Jag älskar mitt liv, mina fina barn och man <3

Ovido - Quiz & Flashcards