Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 maj 2015

Av Camilla - 26 maj 2015 13:18

Efter lämning på dagis imorse promenerade jag hem till en gammal vän.
Det skiljer 4 dagar på våra prinsessor.
Kaffe och kladdkaka bjöds det på och massa prat :)
Jätte trevligt hade jag.

Sen va det dags för läkarkontroll på Bvc. Blir tidigare och tidigare tycker jag.
Cornelia är godkänd. Men hur mycket begär dom egentligen?
För bebisar utvecklas väl olika och alla kan inte va tidiga med allt?

4870g och 55-56cm.

Lilla älskade prinsessa <3

Nu ska vi klä på oss och hämta pojkarna, hoppas dom hunnit äta upp :)
Sen ska vi hem och äta mellis/dricka kaffe innan det är dags för en tur med bilen.

Ha en underbar eftermiddag.

Av Camilla - 26 maj 2015 06:00

Nu har jag ställt om klockan 2 ggr, så nu är det dags att gå upp Zzzz.

Bye.

Ovido - Quiz & Flashcards