Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 13 maj 2015

Fy.

Av Camilla - 13 maj 2015 20:57

Jag känner fortfarande lite panik.
Tänk vad lätt saker kan hända.
Ta hand om varandra, det är det viktigaste.

Allt tjafs och konstiga tävlingar om allt är så barnsligt.

Visst får man drömma om vissa saker?:)
Godnatt.

Av Camilla - 13 maj 2015 11:26

Visst är jag nöjd med kroppen efter 5 barn, men jag vill ju snabbt komma tillbaka till kroppen jag hade innan jag blev gravid sist.

Men just nu vågar jag inte ta i för mycket.
Jag började träna lite lätt styrka igår och tänker inte börja hårt förrän jag känner att kroppen är ok med det.

Men det va skönt att vakna med träningsvärk :)

Jag väger nu mindre än innan jag blev gravid, men all hud på magen har inte gått tillbaka än och det brukar ta månader.
Så det är bara att vänta, men jag vill inte gå ner mer utan få tillbaka musklerna.

Det är bra att ha något att kämpa för!

Dagens bild.
5 v efter Cornelia föddes.

Av Camilla - 13 maj 2015 10:15

Nu ska jag sätta mig i soffan en stund med en kopp kaffe.

När vi kom till skolan kom Nicole på att hon hade gympa idag, och jag hade självklart glömt det helt. (Dålig mamma visst?)
Så vi lämnade Nicole och Kevin och gick hem igen. Det är tur att vi bor så nära och inte hade bråttom, men nu har hon sin gympapåse iaf.

Hann dra en sväng med dammsugaren och fixa tvätten innan Cornelia vaknade och va hungrig.
Så nu kan jag ta det lugnt en stund.

Idag känner jag av mina bihålor igen, vilket också ger mig huvudvärk :/
Men men det går över.

Idag myser vi i det tråkiga vädret.

Av Camilla - 13 maj 2015 05:34

Förbannade skit drömmar!
Vakna nyss av klockan och är på pissigt humör..
Vilken tur att det bara är en dröm.

Nu blir det kaffe efter en mindre bra natt. :/
Har iofs bara blivit väckt av barnen 4 ggr, men vaknat av annat lika många ggr.

Nu kan dagen bara bli bättre :)

Ovido - Quiz & Flashcards