Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 maj 2015

Av Camilla - 27 maj 2015 20:47

Våran lediga eftermiddag/kväll tillsammans spenderade vi i skate/lek parken.
Vi åt ett ordentligt Mellis innan vi mötte pappa Rickard, och åkte iväg.
Kevin och Alfons åkte skateboard, och dom är ju så duktiga för att va så små. Alfons är riktigt grym!

Skönt att det fanns en lekpark precis bredvid så Alvin kunde leka :)
Nicole sprang runt och lekte med honom.
Och jag får inte vara med och hjälpa till, utan hon vill så gärna få "ta hand" om honom även fast jag håller koll :)

<3

En riktigt mysig dag hade vi<3

Eftersom klockan blev så mycket blev det en pizza onsdag ;) barnen klagade inte haha.

Sen va det bara hem och borsta tänderna innan dom la sig.

Det blev visst en tur till handen idag endå ;)
Lite shopping till oss tjejer i familjen.

Äntligen köpte jag tröjan jag velat ha länge, är glad att den fanns kvar nu när jag inte är gravid :)

Nu är det dags för lite vuxentid ;) om jag inte somnar vill säga haha.

Godnatt.

Av Camilla - 27 maj 2015 10:12

Alltså det här är inte likt mig, jag är så trött.
Måste nog kolla mitt järn, kanske ska boka en efterkontroll snart då.

Lämningarna idag gick bra.
Jag hann betala räkningarna innan prinsessan vaknade och va hungrig.
Nu ligger vi i sängen, jag som tänk mig kaffe på balkongen.. Men jag orkar inte resa mig än.

Hade också planer på en sväng till handen för att köpa leggins och lite kläder till Cornelia, men jag avbokade det med. Jag orkar helt enkelt inte.

Jag längtar till imorgon, dagis är stängt och jag slipper all stress.
Det här med att ha barnen 9-14 varje dag gör mig så stressad, men skulle jag ha mellan 9-15.15 skulle dom endå aldrig va där så länge, så då får jag bara gilla läget.
Jag hinner knappt med något då vi börjar att lämna dom stora kl 8, går runt till kl 9. Sen ska dom va hämtade senast kl 14, och Lill prinsessan ska hinna få mat osv.
Försöker städa och tvätta medans barnen är i skola/dagis också..

Mycket stress blir det.

Nu ska jag försöka resa mig och göra kaffe, kanske blir jag piggare?:)
Färga håret skulle jag också vilja hinna idag.

Tänk vad mycket man vill ;)
Jag kommer inte ge upp mina drömmar, ibland får man kämpa,

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards