Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av Camilla - 2 januari 2014 20:42

Just nu känner jag för att vara ego.. Får se hur det går med det helt enkelt.

I förmiddags va vi upp till mammas jobb och fika, barnen fick låna stämpeln och räknemaskinen och tyckte det va kul.
Hem åt lunch och tog det lugnt, mamma kom och drack kaffe.
Kevin har varit till en kompis och vi andra ute i en lekpark.

Ska snart sova, det är skönt att vakna pigg:)

Först lite tv tittande.

Hoppas!
Kram

Av Camilla - 2 januari 2014 07:48

På riktigt igår sa en nära "ni kanske borde utreda honom" högt framför Kevin.. Och vänta inte för länge..

Nu har jag tänkt massa på det och även Kevin verkar ha funderat massa, han vet ju inte vad det betyder knappt..

Så alla ni med 5 åriga pojkar, säger dom aldrig ifrån och säger emot?
Gör dom jämt det ni sagt åt dom?

Då tycker jag mer det e konstigt med barn som aldrig säger ifrån?

På dagis tycker dom han är jätte snäll, hjälper till, leker bra osv..
Dom tycker han är som en frisk 5 årig pojke och tror inte han har typ adhd eller så..
Sen kan man ju inte hjälpa om sitt barn får det tex, utan att försöka hjälpa dom barnen mer..?

Ni som har barn med tex adhd hur har ni märkt att dom har det?

Tacksam för svar.

Min fina Kevin <3

Av Camilla - 2 januari 2014 06:38

Godmorgon, vakna av katten kl 5.40 och kände mig pigg :) straxt efter vaknade Alvin.
Och nu är alla barn vakna :)

Börjar ju jobba på måndag.. NÄR måste jag gå upp tro? Har glömt..? Och nu ska jag ju inte lämna några barn, utan bara komma iväg själv :)

Får se vad dagen bjuder på?

Ovido - Quiz & Flashcards