Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 9 januari 2014

Av Camilla - 9 januari 2014 20:38

Ligger här i soffan och funderar på massa saker och lyssnar på det vanliga regnet?!
Hur mycket får det regna egentligen? Det tar ju aldrig slut..
Längtar efter sol och bad i ett annat land.

Alla barn sover sen 30 min sen.
Alfons har så mycket funderingar och tankar just nu, och det började efter han började på dagis nu igen.
Min lilla stora kille <3 Det är inte lätt att va så ung och redan tänka så mycket att man inte kan sova.

Idag har varit en lugn dag. Lilleman har sovit totalt 55 min på hela dagen :s
30 min på fm och 25 min på em, så han va helt slut redan kl 18, men inte förrän 18.20 la jag honom, kl 19 vakna han första gången..
Vilket innebär att det kommer va ytterligare en bökig natt :/ varför ska det ta sån tid att få tänder när dom varit pågång så länge?



Nu är både tvättmaskinen klar och tvätten hängd, samt diskmaskinen så nu kan jag däcka här i soffan!:)

Imorgon blir det äntligen fredagsmys ???

Hoppas min hemska magvärk släppt imorgon.

Kram och sov gott.

Av Camilla - 9 januari 2014 09:59

Lugn och ro, barnen är lämnade och mini sover.

Ska försöka dricka mitt morgon kaffe nu, försökte få i mig lite imorse men det va inte gott :(
Kanske berodde på att det blev lite stressigt?

Jag som tycker att morgonkaffe är det bästa på dagen.

Är det bara jag som tycker att det känns mer som vår än vinter?
Fåglarna kvittrar för fullt här utanför.

Nu funderar jag på vad jag kan börja träna? Och vart? Kommer jag ha tid och ork?
Tycker det är så dyrt överallt och vägrar träna på iform i vh, gillar inte det stället. Och orkar jag sitta och åka för att få träna? Tror inte det.. Haha.

Men det är iaf en bra tanke att vilja träna, sen att jag inte orkar är en annan ;)

Just nu vill jag en massa, måste bara klura på vissa saker helt enkelt!
Men hoppas jag har turen med mig snarast:)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards