Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av Camilla - 19 januari 2014 20:40

Idag har varit en jätte bra och trevlig dag :)
Började förmiddagen med mammaträff, fika med J och S och massa prat!
Verkligen jätte trevligt att få komma iväg själv utan barn en stund och få träffa vänner :)

Efter lunch tog vi oss till pulkabacken en stund, fick sällskap av barnens farfar och hans tjej, sen hem och fikade.

Vi gick ut till en annan backe efter mellis, det är riktigt kul att åka stjärtlapp ;) men får dock väldigt ont i röven haha.
Men jag och barnen åkte tåg och tävlade:)
Alvin fick åka lite snowracer med pappa Rickard och klättra runt i snön.


Vi köpte sen mat från "la Bella" och mumsade på hemma i värmen.

Barnen va trötta och alla pojkar sov redan kl 18.30
Prinsessan fick va uppe och ha egentid med mig :)
Det lektes frisör och pratades, vi såg även "ponnyakuten" som hon gillar.

Nu har jag hängt tvätten och kommer snart däcka här i soffan.
Är så sjukt trött och har varit sista veckan.

Imorgon är det jobb som gäller.
Sov gott :)

Ovido - Quiz & Flashcards