Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Camilla - 10 januari 2014 20:05

Godkväll, alla pojkar sover, prinsessan sover inte hemma.
Själv ska jag ta mig lite mer pepsi att dricka :)

Imorse sov vi till 6.30, känns faktiskt rätt skönt då det är så knöligt på nätterna. Och Lilleman vaknade kl 1 inatt och va pigg?! Tog ett bra tag innan han somnade om :s han sov ju bara 55 min igår.. Men imorse upptäckte jag att hans första tand spruckit fram :) Så det va nog helt enkelt det som va knöligt inatt..

Så nu går han och han har fått sin första tand <3
Och på måndag fyller han år!:)

Helt sjukt vad tiden går fort!

Idag fick jag hjälp av mina små pojkar att kasta lite saker i containern ? så glad att jag har dom som är så hjälpsamma.

Har ni haft en bra dag?

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards