Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 31 januari 2014

Av Camilla - 31 januari 2014 20:29

Barnen sover och jag har ätit igen :s
Men så kan det va, mackor är ju så gott!:)

Får se hur natten blir, då det blev lite sömn inatt.

Ibland får man sluta tänka så mycket och bara göra det bästa av saker och ting.

Jag är lyckligt lottad som får så mycket kärlek, tack vare alla mina barn. Ju större familj, desto mer kärlek <3

Nu är det dags att drömma sig bort :)
Jag hoppas och önskar<3

Av Camilla - 31 januari 2014 19:19

Finns det ingen att anförtro sig till?
Någon som bryr sig på riktigt och inte bara har alla dessa åsikter om precis allt?!

Vänner är väl till för att lyssna?
Tycker att man får ge något ibland med.

Från att ha haft en bra och mysig dag med min man och lilleman, har jag nu blivit besviken, arg och ledsen pga vissa saker.

Dagens bra saker är pajlunchen, min nya jacka och mössa och min påse nudlar!:)
Och självklart fredagsmyset med 3/4 barn <3
Själv dricker jag lite pepsi, inte alls sugen på godis idag :s

Ta hand om varandra.
Önskar det fanns fler jag kunde prata med som förstår mig.

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards