Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Camilla - 15 januari 2014 19:09

Ligger här i soffan och ser "labyrint" med mina 3 stora barn. Som dom längtat efter att det ska börja igen.

Haft en bra och lugn dag.
Lunchade med mamma, trevligt då vi inte hinner ses lika ofta nu när jag jobbar.
Nicole hade sin kompis här efter skolan, och alla barn har lekt jätte bra :)

Just nu snurrar tankarna i mitt huvud, varför måste man tänka så mycket?
Ibland önskar jag att jag kunde låta bli att tänka och bara göra vissa saker..

Hade behövt en lvällspromenad idag, men vågar inte gå själv :(

Ta hand om varandra.

Av Camilla - 15 januari 2014 06:11

Blev väckt av Alfons kl 5.30 Gick upp och satte på kaffe, vad gör han då? Jo somnar om på soffan såklart!:)

Hann iaf prata en stund med min Karl innan han gick till jobbet.
Så nu är det bara jag och Alvin vakna :)
Han går runt och låter som en gris haha.

Hoppas ni sovit gott?
Såhär ser Alvin ut när han låter som en gris ;)

Ovido - Quiz & Flashcards