Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Camilla - 14 januari 2014 20:43

Godkväll, nu ligger jag här i soffan, nyduschad och insmord i mitt kroppssmör och luktar mango ;)

Barnen sover sen 1 timme och Karln är och tränar så nu ska jag ligga här och glo på tv en stund tills jag somnar, egentid är skönt ibland så det är bara att njuta när man kan :)

Jobbveckan är avklarad och har gått bra. Har däremot varit nära på att frysa ihjäl idag när jag va på 1 timmes promenad på jobbet ;)

Efter jobbet har vi tagit det lugnt, det har dammsugits, tvättats, lagats mat och nattats barn.
Hur orkar ni med barn träna så mycket som ni gör på kvällen?
Jag är helt slut när klockan blivit 19..
Sen är det lättare ju äldre barnen blir när dom sover hela nätter osv ;)
Och ju fler desto mer att göra haha.
Önskar jag hade mer energi så jag orkade träna :(

Har ni haft en bra dag?

Jag kan inte sluta tänka på en sak..
Alltid massa att tänka på:)

Sov gott mina vänner, det ska jag försöka göra.
Imorgon får jag vara hemma igen och mysa! <3

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards