Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 23 januari 2014

Av Camilla - 23 januari 2014 15:35

Nu har jag lugnat ner mig efter dagens samtal.. Förstår inte varför vissa får jobba med sån dåligt bemötande.

Överraskade barnen med semlor till mellis idag.
Va bara jag som åt upp min, Alfons smaka 3 tuggor och Kevin åt mest grädde sen blev han sur för det va så kladdigt..

Nu ska jag dricka lite te och mysa med pojkarna <3
Prinsessan är hos en kompis.

Jag älskar dig!

Av Camilla - 23 januari 2014 11:23

Jävla otrevliga och dryga människa!
Du fick mig arg nu..
Bra bemötande.

Det är helt enkelt inte min tur med vissa saker nu. :(

Av Camilla - 23 januari 2014 10:37

Ibland kan man inte ändra på saker som man önskar att man kunde.
Önskar att man kunde prata med vissa, men folk är så bra på att prata skit vidare, ha så mycket åsikter, välja att inte lyssna osv.

Det finns bara 1 i hela världen som förstår, men inte till 100%.
Va glada ni som har någon ni kan lita på, som faktiskt inte pratar vidare. Man märker sånt, vilket vissa människor inte tror.

Vart tog kärleken och respekten vägen?
Nu ska alla tävla om allt, orkar knappt lyssna när folk behöver prata.

Och till er som tror ni är bäst på allt, tänk på att ni inte vet vad saker och ting handlar om när ni ska va dryga.
Man ser er bara som elaka människor.
Stötta varandra istället och lyssna när folk behöver.

Ovido - Quiz & Flashcards