Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 januari 2014

Av Camilla - 4 januari 2014 16:31

Idag har vi mest tagit det lugnt.
Medan lilleman sov middag på fm såg jag och dom andra barnen på långben och rädda Willy :)
Efter lunch bytte vi om, (ja vi satt i pyjamas hela fm) och gick ner till centrum och handla lite inför ikväll.

I vagnen upptäckte jag att Alvin snart fått sin första tand, och inte kommer den där nere som på dom andra utan där uppe. Jätte svullet och ploppar nog när som helst :)
Inte konstigt att han bökat så mycket dom två sista nätterna?!;)

Just nu sitter jag i pojkarnas rum med alla barn, och numera går Alvin mer än han kryper :)
Han går runt med sina leksaker och är så stolt!

Känner lite ångest över att börja jobba på måndag, ser inte fram emot att lämna min lilla miniman, men det går nog bra <3

Snart är det dax att laga lite middag innan alla godsaker dukas fram! =P

Av Camilla - 4 januari 2014 09:48

Igår va R iväg med dom äldsta pojkarna. Jag och dom två andra tog det lugnt, bygge x antal pärlplattor och va till akka..

På eftermiddagen åkte vi alla upp och hälsade på barnens nya lilla kusin :)
Och nu har Nicole tjatat om en lillasyster sen dess, Kevin däremot vill ha fler pojkar i familjen haha.
Tänk att man glömmer så fort att dom faktiskt är så små?
Och visst blir man sugen, men det suget kommer nog alltid finnas i mig :)
Man ska ju gå igenom en graviditet och förlossning också!
Men det va mysigt att få gosa med en nyfödd liten bebis igen :)

Och igår skippade vi feedagsmyset, för hos farbror Robert finns det alltid godis som barnen mumsade i sig.
Så idag blir det chipskväll!:)

Prinsessan drog ut sin lösa tand igår, då Robert mutade med pengar haha.. Så nu måste jag beställa det hon blivit lovad.

Kanske borde dricka lite mer kaffe? Är så trist väder dig igen :/

Testade mina jobbyxor.. Något stora, men men får vika dom lite här och där haha..

Ha en bra lördag.

Ovido - Quiz & Flashcards