Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 16 januari 2014

Av Camilla - 16 januari 2014 19:42

Nu ligger alla barnen i sina sängar.
Själv sitter jag i soffan och svullar :(
Men så kan det va, äta är gott!

Har haft sällskap av bästa Christine idag, jätte trevligt :)
Hämtad hem Nicole och hennes kompis och Alfons och hans kompis :)
Första gången han tog med sig en kompis hem, min lilla kille börjar bli stor <3
Kommer ihåg att Nicole va 3 år när hon började leka med granntjejen :)
Kevin va hos en kompis.

Barnen har haft det kul, när middagen va uppäten tog vi på oss och gick och hämta Kevin, samt lämnade Nicoles kompis.
Barnen åkte pulka och snowracer ;)
Så vi fick oss en skön kvällspromenad.

En sak har blivit mer klar nu..
Så kan det vara :)
Vi får väl se hur saker och ting slutar.

Nu ska jag drömma mig bort!:)

Hoppas ni också haft en bra dag?

Av Camilla - 16 januari 2014 16:18

Fler tankar.. Skulle verkligen behöva någon att prata med, men det finns nog ingen..
Suck.

Men men :)
Haft en toppenbra dag.
Skriver nog mer sen.
Kram

Ovido - Quiz & Flashcards