Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Camilla - 13 januari 2014 19:47

Idag är en stor dag, våran minsta kille fyller 1 år. ???
Tänk vad tiden går fort.
För ett år sen va du en liten plutt, 48cm och 3100g idag är du 74cm och väger 9000g.
Min älskade lilla son, du är så älskad av oss ?

Imorse innan jobbet blev det paket öppning, eller syskonen öppnade och visade ;)
Den bästa presenten va helt klart den gående och låtande grisen vi köpt, han kunde inte slita blicken haha.

Sen har jag varit ute och jobbat hela dagen i kylan.
Skönt att få röra på sig, men det va lite för kallt idag.

Hem och mötte en ledsen liten kille, som reagerar så mycket på sprutorna han fick idag :(
Så han har mest blivit buren och velat mysa sen jag kom hem.

Efter middagen kom mamma hit och vi sjöng för Alvin och åt tårta :)

Nu sover alla barnen och jag somnar snart jag med!

Godnatt :)

Ovido - Quiz & Flashcards