Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 januari 2014

Av Camilla - 17 januari 2014 20:38

Snart dags för sängen. Barnen sover sen 1 timme och tydligen duger jag inte som sällskap av min Karl som jämt väljer sina såkallade "kompisar" framför mig.
Men men, då kan man inte förvänta sig något av mig heller.

Jag är glad över helt andra saker, fast att eftermiddagen inte varit den lugnaste ;)
Hämtade på dagis och vi fick då gå och hämta Kevins vantar som han glömde hos sin kompis igår, hem till mamma och fika.. Dom stora pojkarna satte igång nästan direkt :/
5 års trots är fruktansvärt för både föräldrar och barnen.. Men men det va trevligt också haha.
Sen gick vi och handla lite mys och hämtade Nicole.

Här hemma blev det middag och fredagsmys. Varför ska alltid alla barn börja äta massa när man tycker att det är dags att borsta tänder och snart sova?
Då har chipsen stått i ca 1 timme och dom knappt ätit, men när jag säger att jag tänker ta bort allt då blir dom minsann sugna ;)

Ska vänta på att tvätten blir klar, sen tänker jag sova så att jag är pigg imorgon när det är dags att gå upp,

Hoppas ni haft en bra fredag?
Kram och sov gott.

Av Camilla - 17 januari 2014 10:06


Fredag idag, jag gillar fredagar =)

Sitter här med morgonkaffet.. Det går trögt, men det behövs så jag blir lite piggare.


Måste orka handla lite också, för idag blir det mys!

Chips och dipp dipp står på kvällsmenyn ;)

Själv gillar jag inte dipp, men chipsen går bra.

Har även hört att godispåsen är inhandlad och ska bli levererad senare haha.


Just nu önskar jag att jag hade ork till vissa "stora" saker, men det kanske kommer sen =)

Men en del människor måste kämpa mer än andra, vissa får det mesta serverat på silverfat. Jag är en av dom som verkligen måste kämpa, och har fått göra hela mitt liv.

Hoppas det blir bättre med den biten, iaf lite bättre =)


Nu ska jag fylla i lite papper och vänta på att lilleman ska vakna.


Kram

 

:)

Av Camilla - 17 januari 2014 06:46

Godmorgon. Sitter och tittar när Alvin och Nicole leker, Kevin sitter bänkad framför tvn och Alfons han sover fortfarande?!

Hoppas på riktigt fredagsmys idag med mina små barn <3

Idag känner jag mig trött men väldigt glad ;)

Ovido - Quiz & Flashcards