Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 7 januari 2014

Av Camilla - 7 januari 2014 20:20

Idag jobbade jag 7.3-16, lååång dag kan man säga när man inte är van ;)
Jag har alltid tyckt att det känns så sent när man jobbar till 16, men jag vill ha koll på jobbet och mina kollegor.

Åkte hem, lagade mat och tog det lugnt.

Får kommentarer från någon som inte skriver sitt namn?
Varför kommentera om man ska va hemlig?!

Någon som är väldigt nyfiken på om jag är gravid igen ;)
Fast man kan väl dricka kaffe fast man är gravid?

Sen dricker jag Max 3 koppar om dagen, idag bara 2 och ibland bara 1..

Nu ska jag svulla glass innan det är dax att sova!

Hoppas ni haft en bra dag?
Det har jag, men det ska bli så skönt och mysigt att få va mammaledig imorgon igen hihi,

Kram

Av Camilla - 7 januari 2014 05:40

Knappt någon sömn alls inatt.. Alvin har bökat exakt hela natten :(
Kanske va för att jag va borta hela dagen igår och jobbade?

Så nu tänker jag gå upp och hälla i mig kaffe innan jag åker, annars lär jag inte piggna till.

Hör att det regnar ute också, har inget bra att säga om det ;)

Hoppas ni sovit gott.

Ovido - Quiz & Flashcards