Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Camilla - 29 januari 2014 19:50

Innan jag hämtade barnen packade jag ihop badväskan, så när jag hämtat dom åkte vi till simhallen.

Och jag blev förvånad att det va rätt varmt?! Minns att det va jätte kallt förut.
Skönt att få bada lite :)

Sen åkte vi hem och åt middag.
Nu ligger jag här i soffanoch är så trött, barnen somnade fort.
Ska försöka dricka lite juice nu innan jag somnar :)

Godnatt

Av Camilla - 29 januari 2014 10:47

Vanliga rutiner idag :)
Lilleman vaknade innan kl 6, så idag behövde vi inte stressa.

Nu har han sovit sen 9.30, så det är dags för mig att orka resa mig från soffan.
Ja jag har legat här hela tiden, och orkar inte röra mig :/
Men så kan det va ibland :)

Idag blir det lax och råstekt potatis till lunch, mums!!

Får se om vi gör något kul på eftermiddagen, jag har lite planer men vi får se hur pigga barnen är sen helt enkelt?:)

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards