Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 januari 2014

Av Camilla - 12 januari 2014 17:07

Nu har jag och barnen tagit oss ett lågt varmt bad.
Blev inte piggare och varmare för det.
Väntar på att min Karl ska komma hem med maten nu.
Smaklig måltid!:)

Brr

Av Camilla - 12 januari 2014 15:18

Fy vad jag fryser, känns nästan som att jag ska bli sjuk?:(

Efter lunch va vi iaf och köpte nya vinterskor till Kevin, med Batman på såklart!:)
Jag försökte med ett par billigare, men är man 5 år har man egna tankar om saker och ting, och allt ska va så tufft!:)
Han blev iaf nöjd och glad.

Skulle behöva lite kaffe tror jag, men det är inte gott längre :/
Förstår inte alls varför..

Nu är beställningen klar!:)

Imorgon blir det 1 års kalas <3

Kram

Av Camilla - 12 januari 2014 10:22

Nu har jag drömt 3 liknande drömmar i 3 nätter.. Hoppas på sanndrömmar,men kanske inte blir så just nu..
Ibland vill man verkligen något, tillomed så att man drömmer om det.

Imorse blev jag väckt 5.30 och innan kl 6 va alla barn vakna. Mamma va över på kaffe :)
Idag va vi tidiga i pulkabacken. 8.20 va vi ute :)
Förstår inte att folk ska störa sig på allt?!
Vad spelar det för roll om jag väljer att gå ut så tidigt med mina barn om dom är pigga och klara?
Varför måste man jämt göra allt så sent när man har barn?
Mina barn är morgonpigga och gladast på fm, sen lägger sig mina i tid för att få sina timmar sömn på natten.
Det passar perfekt för mig och mina barn.

Snart blir det lite lunch innan det är dags att köpa vinterskor.
Skulle behöva storhandla med, men får se vilken ork jag och barnen har senare..

Ha en fin söndag!:)

Ovido - Quiz & Flashcards