Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 januari 2014

Av Camilla - 26 januari 2014 20:08

Godkväll mina vänner.
Idag har vi haft en riktigt bra dag.
Efter frukost gick vi och åkte lite skridskor.
Första gången för Alfons, men han va riktigt duktig tycker jag.
Vi får åka lite oftare, så kan dom snart åka riktigt bra :)

Sen gick vi och handla, hem och rullade chokladbollar och åt lunch.
Sen va det dags för kalas för Alvin <3
Tack till er vänner som kommer och vill gratta våra barn <3

Blev inte så stor kalas då både min mamma och Rickards pappa och tjej redan grattat honom, sen kunde inte några komma pga sjukdomar, och en del bara strutar i att dyka upp.. Trist, men endå fortsätter jag bjuda?! Varför egentligen?

Alvin fick iaf jätte fina saker och va nöjd och glad :)

Jag kommer alltid älska alla mina barn, och dom är lika mycket värda i mina ögon!

Nu har jag bestämt en sak iaf, och det kommer inte bli nå mer.

Har ni haft en bra söndag?

Godnatt och sov gott.

En till fotbollskille?:)

[Bild]

Av Camilla - 26 januari 2014 08:25

Godmorgon.
Det har blivit rätt jobbigt att gå upp på morgonen, nu skulle det sitta bra med morgonkaffe..

Vi har hunnit göra en riktig myshörna och ätit frukost.
Ska baka det sista snart, men först tror jag att vi ska gå och se om det finns någon is att åka skridskor på?
Barnen är sugna, och visst är det skönt att få luft. :)
Sen blir det kalas för lilla Alvin <3

Kram till er.

Ovido - Quiz & Flashcards