Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 januari 2014

Av Camilla - 18 januari 2014 16:18

Brr idag har jag frusit nästan hela dagen, enda undantaget va när vi va ute och lekte i snön.
När vi kom hem badade vi och åt lite godis.

Nu är Rickard ute med Nicole och Alfons, själv sitter jag på golvet här hemma och kollar Alvin :)
Kevin har tyvärr blivit sjuk, annars hade vi alla gått ut.

Snart dags för middag, men det är svårt att laga när man inte är sugen på någonting :/
Försöker komma på något som är gott, men det går inte.

1 åringar är verkligen roliga och det är så kul att se utvecklingen för varje dag.
Nu går han hela tiden, säger mamma, tatt (katt), dää (där), titta och deve (Kevin) :) sen härmar han alla djur när man säger dom <3

Har ni haft en bra dag?
Någon som har något middagstips som är lätt och går rätt fort?:)


Mina fina älsklingar <3

Av Camilla - 18 januari 2014 07:52

Som sagt jag läser några bloggar och man märker hur mycket skit folk faktiskt pratar om varandra.
Och sen ibland spelar dom bästa vänner :)
Kul läsning helt enkelt och otroligt falskt!

En del tror att dom är bäst på allt och klagar på alla jämt och ständigt.
Men dom får helt enkelt tro att dom är bäst på allt och vet allt. ;)

Idag fick jag sova till kl 6, sen vaknade både Alvin och Kevin.
Ändrade planer idag, blir en lugn dag hemma :/
Ibland blir det inte som man tänkt.

Ha en fin dag mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards