Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 november 2014

Av Camilla - 2 november 2014 15:33

Jag skrev nyss ett inlägg som såg bra ut på ipaden.
Men alla bilder är ju suddiga :(

Blir nog att fortsätta skriva från min Iphone.

Ha en bra eftermiddag mina läsare :)

Kram

Av Camilla - 2 november 2014 15:16


Redan eftermiddag.

På förmiddagen gick vi och handlade och fick lite frisk luft.

När vi kom hem hjälpte alla pojkar till med bulldegen :)

 

   

Alla gillade bullarna, och jag håller med om att dom blev jätte goda

 

Nu är dom "stora" pojkarna iväg och dom andra degar med lera som jag slängde ihop för en stund sen.

Den blev verkligen bra den här gången.

 

    

Nu ska jag försöka dricka upp mitt kaffe och bara sitta en stund

Av Camilla - 2 november 2014 06:45

Godmorgon, hoppas ni sovit lika gott som mig.
Jag har bara varit uppe en gång inatt.
Men självklart somnade jag på soffan i vanlig ordning :)

Alla sover fortfarande. Själv funderar jag på att gå upp och göra lite kaffe till mig och min man.
Men jag lovar att om jag väl går upp så kommer alla barn vakna ;)

Nu har jag äntligen börjat känna lilla bebisen mer, inte mest bubbel.
Sen har den hicka väldigt ofta.
Vi alla längtar så mycket <3

En rund mage fylld med kärlek som min man sa i veckan <3

Ovido - Quiz & Flashcards