Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 5 november 2014

Av Camilla - 5 november 2014 18:57

Kvällen är här och imorgon är jag ledig.
Passar ju perfekt att jag fyller år då?;)
Men ledig betyder ju aldrig ledig iaf.

Idag har jag jobbat på muskö, jisses vilken tid det tar att åka dit.
Men med en bra bil och bra musik har dagen varit perfekt!
Väl hemma har barnen lekt, bråkat (händer ju ofta tyvärr) och jag har bakat mitt vuxenbröd.

Nu är karln på föräldrarmöte, Alvin gick nyss och la sig och vi andra ser på "dumma mej 2", som att vi inte sett den förut lixom ;)

Nu ska jag dricka mitt te och snart lägga dom andra.

Imorgon önskar jag mig morgonkaffe, kan det ske detta år tro?
Kanske av mamma som vanligt <3

I just can't..

Puss och godnatt.

Fortfarande bara 27 år ;)

Ovido - Quiz & Flashcards