Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 21 november 2014

Av Camilla - 21 november 2014 16:53


Nu är vi hemma efter en jobbdag, dagis, skola och utvecklingssamtal.

Kaffet är klart så nu ska jag dricka lite kaffe innan matleveransen kommer :)

Ja jag va så smart igår att jag storhandlade på nätet, då vi inte hunnit eller kommer hinna handla dom närmsta dagarna.
Bra va det för nu har vi en sjuk son här hemma.

Dagis ringde mig vid lunch, men min snälla mamma gick och hämtade Alfons som åkt på vattkoppor lagom till sin fyraårsdag.
Men det blir kalas för honom imorgon iaf :)
Många har haft det och några vill bli smittade.
Det är tråkigt när det blir såhär, speciellt då han frågat varje dag hela veckan när han ska ha kalas.

Ha en underbar fredagskväll mina läsare och vänner.
Kram

Av Camilla - 21 november 2014 05:38

Godmorgon.
Klockan har ringt och jag borde gå upp.
Fy vad det tar emot varje morgon att gå upp den här tiden :/

Men idag är det fredag och jag ser fram emot en ledig helg.

En av mina drömmar inatt va jobbig, men endå inte.
Men påminde min om vissa saker.

Ha en bra fredag.

Ovido - Quiz & Flashcards