Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 22 november 2014

Av Camilla - 22 november 2014 20:37

Nu är det kväll igen och jag ligger i soffan.
På förmiddagen har jag bara städat och fixat, Kevin gjorde chokladbollar och jag kolakakor.

Efter lunch blev det kalas.
Och Alfons fick så fina presenter <3
Han orkade leka hela kvällen med sina saker :)
Kan säga att det bara va turtlessaker haha.
Idige hade även med sig presenter till alla barnen, tänk vad glada dom blir när dom inte räknat med att få något.
Tack min underbara vän <3

Sen blev det sallad till middag och efter vi ätit kom Alfons gudfar.

Vi har haft en väldigt mysig dag trots sjukdomar.
Hoppas alla barn sover gott inatt och även jag gör det.


Idag har det gått tre år sen min underbara mormor dog, och jag saknar henne fortfarande lika mycket.
Men jag vet att hon har det bra <3

Vi tände ett ljus för henne imorse.

Av Camilla - 22 november 2014 06:54


Suck vad trött jag är jämt nu.
Och sista dagarna har jag inte alls kunnat sova bra på nätterna.
Jag vaknar ofta, har svårt att somna osv.
Ska det börja redan nu?:(

Imorse vaknade Alvin kl 5 och va pigg, men han fick ligga kvar till kl 6.
Nu är alla vakna.

Snart blir det frukost innan alla förberedelser ska fixas till kalaset.

Alfons mår sådär :/
Jätte många koppor och har haft feber hela natten.
Men han längtar.

Ta hand om er.
Vi alla längtar efter en mysig lördag med fika med dom nära och kära <3

Ovido - Quiz & Flashcards