Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 november 2014

Av Camilla - 17 november 2014 21:34


Imorse lämnade vi barnen och gick hem och drack lite kaffe innan vi åkte iväg mot Huddinge.
Blev en lång titt på lilla bebisen då hon som gjorde ultraljudet va ny, men det va mysigt att få se Lill plutten <3

Många är nyfikna på om vi tittade vad det är, men nej vi kunde hålla oss :)
Så det får helt enkelt bli en överraskning.

Lilla fina bebis som höll på med sina händer i ansiktet och vinkade till oss en gång <3
Är du en flicka eller pojke?

Efter ultraljudet åkte vi till heron city och åt god lunch.
En kärleksförklaring av min snygga man <3

Vi hann också med att göra av med x antal tusen kronor på julklappar till våra små älsklingar.
Nu är vi nästan helt klara :)

Idag blev det ingen träning, jag va för trött helt enkelt.
Och jag funderar på att frysa kortet snart, då jag knappt orkar åka iväg och träna om jag inte är ledig.

Nu ser jag fram emot helgen då Alfons ska ha kalas, våran stora kille <3
Men som vanligt svarar inte vissa på om dom ska komma, andra prioriterar helt andra saker och vissa har jag slutat fråga då dom endå aldrig kommer.
Jag är glad att min mamma och barnens farfar med tjej alltid kommer av släkten, och självklart våra riktiga vänner som bryr sig om både oss och barnen <3

Dagens mage, så mysigt <3

Godnatt mina läsare :)

Av Camilla - 17 november 2014 10:21

Åh jag är ju en nyfiken person, klarar jag av att låta bli en sak?:)
Men den som väntar får se <3

Ovido - Quiz & Flashcards