Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 30 november 2014

Av Camilla - 30 november 2014 19:31

Oj vilken dag.
Idag har jag cyklat runt exakt hela dagen på jobbet, fram och tillbaka hela tiden. Jag undrar hur långt jag egentligen cyklat idag.

När jag kom hem tog jag ett varmt bad då jag frös så mycket.
Sen började vi montera våningssängen, eller mest Rickard då.
Det tar sin lilla tid när alla barn också är hemma, men nu invigs den :)

Det blev tacos till middag och alla åt jättebra.
Nu är barnen lagda och jag ska dricka en kopp te med citron och honung, jag orkar inte bli sjuk.
Känner mig inte på topp, precis som resten av alla barn :/

Godnatt.

Av Camilla - 30 november 2014 06:21

Sitter med min frukost och 3/4 barn.
Alla barn har jobbig hosta och febern har blivit högre tyvärr :/

Prinsessan och jag dricker en kopp te med mycket honung mot våra halser, min hals gör inte så jätte ont än, men prinsessan har haft ont hela helgen.
Skit baciller.

Nu ska jag göra mig oordning innan jag cyklar till jobbet.ha en underbar flesta advent.

Ovido - Quiz & Flashcards