Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 27 november 2014

Av Camilla - 27 november 2014 14:21

En skön och lugn dag, inget planerat.
Blev en sväng till gymmet, ett skönt och bra pass blev det.
Och min pt som avbokade första tiden i april har fortfarande inte ringt upp.
Endå har jag ringt och tagit kontakt på gymmet med 3 st olika samt henne, och hon skulle ringt upp för 3 v sen som hon lovade.
Jag börjar ledsna på det, och har funderat på att frysa mitt kort då jag knappt kommer iväg.
Vi får se hur det blir.

Men änsålänge orkar jag ju :)

Blev en god avokadosallad till lunch med min man.
Och nu sitter vi med en kopp kaffe och väntar på dom två äldsta barnen.

Dom ville gå hem själva idag, och det är klart dom ska få det ansvaret när vi bor så nära. Jag lämnar ju alltid dom på morgonen och hämtar ibland :)

Sen får vi se vad vi gör.
Min trötthet har ju inte försvunnit, så nu har jag köpt järntabletter som jag ska börja med ikväll.
Kanske tar vi bara det lugnt, barnen har ju varit iväg och behöver få ta det lugnt hemma också :)

Ha en bra eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards