Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 6 november 2014

Av Camilla - 6 november 2014 19:04

Nu är den här dagen också slut.
Kvällen är här, tända ljus som alltid, bompa är på och jag kan sitta ner och slappa i soffan en stund.

Blev bjuden på god lunch av mamma och handlade lite innan jag hämtade mina skolbarn.
Vi hjälptes åt att baka, eller dom gjorde det mesta och jag läste recepten.
Idag blev det dumlekakor och en väldigt god sockerkaka.

Mamma kom över och fikade med mig och barnen.
Fick jätte fina presenter som alltid <3

Jag och min mamma skålar med det alkoholfria vinet :)

Efter middagen blev jag firad av familjen och fick även då jätte fina presenter <3

När barnen har lagt sig ska jag läsa min skvallertidning innan jag lägger mig.
Är ensam ikväll med då det är föräldrarmöte ikväll också på dagis.

Tack för alla grattis hälsningar, man märker vilka som bryr sig och orkar lägga ner lite energi på mig :)

Puss på er.

Av Camilla - 6 november 2014 11:15


Jag vet fyra barn som kommer vara glada över snön när jag hämtar dom :)

 

Jag undrar vad Alvin kommer säga, då han va för liten förra året för att minnas snön.

Hoppas den stannar kvar, men det behöver inte komma så mycket snö men lite är så mysigt.

 

Just nu känner jag för att sätta upp julgardiner och pynta, för det är så mysigt, men det är för tidigt im mina ögon.

 

Nu ska jag byta min mysdress mot lite finare klädsel, det är ju trots allt min födelsedag och lite fin vill jag känna mig även fast det inte är så speciellt att fylla 28 år.

 

Jag ska nog åka och köpa mig det goda alkoholfria vinet mina vänner bjöd mig på dagen innan jag gifte mig, och jordgubbar :)

För det är jag värd idag tycker jag.

Men först ska mamma bjuda mig på lunch <3

 

Dagen till ära bjuder jag på all mysig snö =)

 

 

Av Camilla - 6 november 2014 10:36

Grattis till mig själv då.
Njuter av lugnet och mitt kaffe i soffan.

Efter lämning åkte jag och tränade, idag är inte energin den bästa men så är det ibland.
Blev ett bra pass iaf och min kropp är slut ;)

Blev en sväng till mamma jobb innan det va dags för efterkontroll på bilen, och tack gode Gud för att den blev godkänd.
En sak som jag varit så stressad över, så nu kan jag släppa det.

Jag har även hunnit beställa lite presenter till Alfons som snart fyller 4 år.
Han gillar turtles väldigt mycket nu, och lekmer har ju väldigt mycket av dom.

Snön bara vräker ner och jag har ingen lust att gå ut mer idag, då mina fötter blev dyblöta förut :(
Måste nog köpa vinterskor snart om det ska fortsätta snöa.

Men jag är glad att jag är ledig idag, även fast jag tror att det kommer va samma väder imorgon när jag ska cykla runt i hemtjänsten ;)

Någon som har förslag på vad jag kan baka för gott idag?
Själv är jag ju inte alls så sugen på sötsaker nu, men fyller man år måste man ju baka något.
Och just nu står det still i mitt huvud.
Så kom med goda recept tack.

Kram och ha en bra dag mina vänner.

Ovido - Quiz & Flashcards