Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 28 november 2014

Av Camilla - 28 november 2014 20:28

Alla barn sover, två lite halvrisiga så hoppas dom sover bort det och inte blir sjuka :/

Själv ligger jag i soffan med chips/ostbågsskålen på magen och försöker titta på filmen som min man hyrde idag, men fy vad tråkig den är :/
Han ville se den så det är klart han får hyra den, men jag gillar inte den här typen av film.
Overkliga robotar, folk som dör och återuppstår osv ;)
Och jag brukar ju för det mesta somna haha.

Imorgon önskar jag att alla barn är friska och att det är sol!:)

Godnatt.

Av Camilla - 28 november 2014 18:20

Skönt med fredagskväll.

Jag sitter här med barnen och bara tar det lugnt, som vanligt är alla trötta på fredagar.

Blir att sova tidigt ikväll (som vanligt) ;) då jag ska jobba dag imorgon.
Klart jag ställer upp och jobbar dag istället för kväll om jag kan.

Idag har jag haft världens träningsvärk, men det är skönt ;)

Vad gör ni i helgen?

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards