Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 19 november 2014

Av Camilla - 19 november 2014 20:30

Godkväll.
Nu har jag satt mig i soffan och ska läsa lite skvaller och äta min grape.

Jag har haft en bra dag på jobbet, allt känns så bra nu :)
Jag gillar mitt jobb för det mesta.

Efter hämtning av alla barn så åt vi lite Mellis, och jag drack en kopp kaffe för att inte somna ;)
När karln i huset kom hem åt vi, för att sedan ta en kvällspromenad ner till centrum.
Kevin har gjort en teckning som är med på en utställning på biblioteket, och självklart vill vi se den.

Fina omtänksamma Kevin <3

Vi kom hem lagom till läggning.
Alla pojkar somnade på bara några minuter och Nicole somnade fort efter att hon läst sin läxa för mig.

Nu är tvätten hängd och alla "måsten" klara, så nu ska jag bara njuta av lugnet och min lilla bebis som sparkar och har hicka <3
Åh så jag längtar, nu har halva tiden gått.

Hoppas ni haft en bra dag och sover gott, godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards