Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 23 november 2014

Av Camilla - 23 november 2014 21:42

Nu är det dags att försöka sova.
Egentligen spelar det ingen roll, för jag är trött oavsett mycket eller lite sömn ;)

Så inatt räknar jag inte med någon skönhetssömn eller härliga drömmar, men sova måste jag för att orka gå upp tidigt imorgon.

Alla presenter är inslagna och min snart fyra åring kommer säkert vakna väldigt tidigt imorgon som han längtat :)
Hur gör ni när era barn fyller år, får dom andr barnen också något litet eller ger ni bara barnet som fyller år?
Vi har från början köpt något till alla, så det måste vi ju fortsätta med :)
Det är alltid kul att få lite presenter utan att fylla år eller så.

Nu ska jag försöka sova och hoppas min magvärk släpper :/

Veckorna går så fort och jag glömmer att jag har magen som inte går att dra in ;)

Av Camilla - 23 november 2014 18:28

Vilken jobbig natt, men det är skönt att man klarar av dagen iaf.

På förmiddagen gick vi alla ut, vi behövde luft.
Blev en sväng till affären.

Efter lunch hjälpte Alfons mig att duka till sitt kalas.
Han hade såklart turtlestema :)

Det blev barnkalas iaf, jag funderade länge. Och eftersom Alfons längtat så länge och det inte finns möjlighet till kalas det här året så skrev jag som det va till alla bjudna, och några hade haft det och kom gärna :)

Det blev fruktsallad, milkshake och bullar och kakor.
Ett väldigt lugnt och bra kalas.

När barnen har lagt sig måste jag orka slå in Alfons presenter.
Helst hade jag velat sova ;)

Klockan är ställd till imorgon, jag har tänkt att försöka komma iväg till jobbet på förmiddagen iaf.
Sen får jag ta hand om min lilla prick som fyller 4 år imorgon <3

Nu är det dags att börja lägga små barn.

Hoppas ni haft en bra helg?

Ovido - Quiz & Flashcards