Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 13 november 2014

Av Camilla - 13 november 2014 15:18

Så va det eftermiddag.
Jag försöker få i mig lite kaffe då energin tagit slut.

Det beror nog mest på vädret, och just nu känner jag mig nere.
Jag behöver lite mer social kontakt, annars blir jag såhär.

Just nu badar två barn och två pysslar.
Jag sitter här och tittar på när dom badar.

Imorgon blir det iaf jobb!
Sen är det helg, ingen stress på morgonen är det jag mest ser fram emot.

Önskar jag visste.

Av Camilla - 13 november 2014 08:55

Nu sitter jag på golvet i pojkarnas rum, känner mig lite piggare idag och jag hade likabra kunnat jobba faktiskt.

Och jag känner mig rastlös.

Men en extra "ledig" dag är ju alltid skönt. Man är ju inte direkt ledig med små barn men endå ;)
Det är mysigt <3

Nu ska jag titta på när Alvin leker, för jag får minsann inte vara med.

Ovido - Quiz & Flashcards