Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 26 november 2014

Av Camilla - 26 november 2014 19:08

Godkväll, här är det tyst och skönt.
Ikväll va en sån där kväll när mitt tålamod tog slut och alla åkte i säng.
Och alla pojkar somnade direkt.

Håller ni med mig när jag skriver att vissa namn har man mer svårt för?
Ofta hör jag eller läser olika namn och tänker direkt på någon jag känner till som jag kan ha svårt för.
Ja sen finns det dom namnen jag förknippar med någon trevlig person också såklart :)

Vissa namn är fina, men är det någon man inte gillar är dom inte lika fina längre.

Läste nyss en sak på Fb och namnet gjorde att jag började tänka på vissa saker, mindre bra saker.

Nu ska jag ta lite jordgubbar och se på "halv 8 hos mig" som börjar snart.

Hoppas ni haft en bra dag, det har jag :)

Av Camilla - 26 november 2014 08:52

Barnen är lämnade och det jag gjorde när jag kom hem va att lägga mig i soffan :/
Den här tröttheten och hemska allergin tar på mina krafter nu.

Men jag ska inte gnälla :)
Jag ska orka resa mig, ta mina ögondroppar och sätta på kaffe.
Och jag ska njuta av det fina vädret!
Måste ner i källaren och ta upp alla vinterkläder idag, sen ska vi göra julgodis och fira min underbara mamma som fyller år <3

Ovido - Quiz & Flashcards