Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 25 november 2014

Av Camilla - 25 november 2014 19:41

En kopp te och "halv 8 hos mig" får avsluta min kväll.

Pojkarna sover och Nicole la sig nyss, det är ju en dag imorgon med =)

Och jag blir hemma tills på fredag.


Att bara vara hemma gör mig rätt rastlös, jag blir så seg.

Och imorgon blir det ingen halvdag på jobbet heller.

Men det som är tänkt efter skola osv imorgon är att göra julgodis, det är så mysigt.


Jag och barnen har satt upp lite julgardiner och bara en ljusstake då två helt plötsligt inte fungerar :/

Så är det någon som vet vart det finns fina och bra ljusstakar till ett bra pris?

 

Sov gott.

 

Av Camilla - 25 november 2014 15:47

Just nu känner jag mig rätt arg faktiskt.
Jag va snälla imorse och sa att Nicoles kompis kunde följa med hit, då hennes mamma skulle iväg.
När dom kom hit berättar kompisen att hennes mamma har vinterkräksjukan?!?!
På riktigt, jag blev så arg att jag ringde mamman och frågade om det stämde.

Och kompisen fick gå ut och vänta på sin mamma.
Så är det, och jag tycker att det är jävligt fräckt att inte säga något om det innan!
För jag som är gravid och har fyra barn vill säkert ta den risken.

Nu ska jag och barnen göra lite julfint :)

Av Camilla - 25 november 2014 09:00

God förmiddag.

Tre av barnen är lämnade, och jag och Alfons har nästan precis kommit hem igen efter alla lämningar.
Tog bara 45 minuter idag haha.

Kaffe är klart och nu ska jag ta det lugnt en stund.
Blir att jobba från kl 12 idag, och självklart ställer min underbara mamma upp och tar hand om Alfons <3

Jag har kollat igenom lite bilder på hur min mage sett ut förut i samma vecka.

Dagens mage.

Magen i samma vecka när Alvin låg där.

Ska bli så spännande att se vad det är för liten som ligger i magen, och vi alla längtar så mycket <3

Ni som är gravida och äter extra järn, är blutsaft bra?
Jag har aldrig testat det.
Blir magen paj av det också? Och hur ofta tar man det?

Ha en underbar tisdag.

Ovido - Quiz & Flashcards