Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 november 2014

Av Camilla - 10 november 2014 21:17

Nyduschad, ny äten och trött sitter jag nu i soffan.

Efter att jag skrivit mitt förra inlägg blev mina lata planer ändrade :)
Jag åkte och mötte mamma och åt en god sallad.

Köpte nya stövlar till både Alvin och Kevin men även tofflor till Nicole då dom behöver det i skolan.

Hon blev väldigt glad, funderar på att köpa likadana till mig själv ;)

Alla barn va hemma kl 14, då började vi baka lussekatter.
Vi hade jätte trevligt och alla bakade sina egna, förutom Alvin som ledsnade efter en stund och istället ville äta degen och när han inte fick det kastade han den.

Vi smakade en varsin när dom va klara, och dom blev riktigt goda.

<3

Sen har jag mest tvättat massa, dammsugit, bäddat rent i sängar och sånt kul.

Medan Nicole hade balett blev det ett ordentligt ryggpass.
Just nu känner jag mig extra uttittad på gymmet, kan det va magen?

Jag känner mig så glad nu när jag för det mest har tillbaka min energi :)

Imorgon blir det jobb 7.30-16, en lång arbetsdag, men jag får träffa mina Bc uskor iaf :)

Sov gott.

Av Camilla - 10 november 2014 08:51


Barnen är lämnade och jag är äntligen hemma efter promenaden till dagis och skola, kan ju säga att jag va lite blöt när jag kom hem.

 

Jag har precis tittat igenom tidningen som Alfons fick från sin farmor, det verkar bli en dyr jul om barnen får bestämma :)

 

Idag är jag så trött, att bara vara ledig en dag är inte tillräckligt.

Jag skulle behöva köpa tofflor till Nicole och Kevin, men även nya stövlar till Alvin och Kevin, men jag är så slut.

Alvin har sina stövlar, men dom har släppt lite i tyget inuti så han blir ju inte blöt men endå, och Kevins nya stövlar verkar någon ha skurit sönder i skolan.

 

Nu ska jag dricka lite kaffe och hoppas på att jag blir piggare :)

Nicole vill att vi ska julpyssla efter skolan, men då måste jag ju handla.

 

Bara en vecka kvar, hoppas min man vill ha en heldag med mig då <3

 

Ha en bra dag i regnet.

 

Ovido - Quiz & Flashcards