Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 november 2014

:)

Av Camilla - 24 november 2014 21:16

Vi hade en nöjd och glad 4 åring som gick och lade sig ikväll.
Som han längtat och varje morgon i en veckas tid har han frågat vilken dag han fyller :)

Tack till våra riktiga vänner som bryr er så mycket om våra barn <3
Och självklart mamma och svärfar som alltid kommer och grattar barnen oavsett vem av dom som fyller.
Ni betyder jätte mycket för oss alla.

Jag har tröttnat på att vissa försöker verka va bra för att saker skrivs på Fb osv, det är bättre att visa att man finns och bryr sig.
Och nu börjar barnen bli stora så dom förstår saker.

Nog om det, men ta hand om dom som betyder något för er <3

Kram och godnatt.

Av Camilla - 24 november 2014 13:22

Oj vad tiden går fort.
För fyra år sen låg jag på förlossningen med hemska värkar.

Det va en jobbig förlossning på så sätt att det bara sa pang och dom intensiva värkarna kom direkt varannan minut, inte nog med att jag va själv med Nicole och Kevin utan det va värsta snökaoset ute.

Min mamma sprang hit då hon inte hunnit gå på bussen till jobbet.
Jag ringde Rickard snabbt och kunde bara säga "kom hem NU".
Det tog två timmar innan han kom hem pga förseningar.
Väl inne på förlossningen fick jag ett rum direkt (annars får man alltid komma till ett undersöknigsrum), då dom såg på mig att det va pågång.
Jag hann bara få på mig sjukhuskläderna och be om lustgas, när vattnet gick.

Jag krystade i 12 minuter innan våran fin Alfons va född.
I v 40+1 (enda barnet som jag gått över tiden med) föddes han.
3490g och 50cm.

Både Idige och Madde kom förbi på förlossningen <3


Nu är jag hemma med min fyraåring som fått vattkoppor.
Men idag är han mycket piggare <3

Jag älskar dig min fina prins och är så glad att jag får vara din mamma <3

Ovido - Quiz & Flashcards