Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 november 2014

Av Camilla - 12 november 2014 20:43

Åh vad jag längtar efter dig lilla bebis.
Det känns mer verkligt nu när jag känner dig så mycket och ordentligt.

Idag när jag och barnen satt vid matbordet och ritade lade jag handen på magen och kände dig utanpå magen <3

Jag är så nyfiken på vad du är för en liten plutt.
Pojke, flicka? Vem är du lik? Mörkhårig, ljushårig?
Kommer du följa Nicole, Kevin och Alvins mönster och då istället bli en mars bebis? Eller ligger du kvar några dagar efter bf som Alfons?

Snart är det dags för rul, men vi tittar nog inte vad du har för kön. Det får bli en överraskning :)

Av Camilla - 12 november 2014 20:29


Just nu tycker jag det är skönt att barnen sover och att det faktiskt är lite lugn och ro, (förutom att min man lyssnar på någon skit låt;)).

Jisses vad tufft det är vissa dagar när ALLA barn sätter igång :/ tjat,tjat och tjat.

Från klockan 16-17 va det igång, men det är väl vad som kallas syskonkärlek på hög nivå?

Vilken tur att det inte händer så ofta att alla håller på, då skulle jag va gråhårig nu haha.


Men efter middagen va det lugn och ro och alla barn satt bredvid mig i soffan och tittade på bompa.

Jag fick även lite massage och hårmys av Nicole <3


Imorgon hoppas jag verkligen att jag är piggare och har mer energi.


Folk som jämt skriver att livet är tipp topp och deras barn aldrig bråkar och alltid gör som föräldrarna vill dom ljuger, och det vet alla med barn ;)

Eller är era barn alltid änglar och gör som ni vill? =)



Vab

Av Camilla - 12 november 2014 10:30

Imorse när klockan ringde va jag så sjukt trött, ställde om kl 3 ggr vilket jag aldrig gör annars.
Men jag gick upp och gjorde mig klar, men det blev inget jobb idag utan vab.

Nu sitter jag i soffan med världens huvudvärk :( det börjar bli en vana.
Känns som början till bihålinflammation igen så nu är de bara att använda massa spray igen.

Det är jobbigt att vara såhär trött och vabba, hade hellre jobbat så jag gör något. Jag kan endå inte vila med två små barn hemma.

Nu ska jag dricka mitt kaffe och måla naglarna :)
Äntligen kan jag dricka mitt vanliga kaffe! Det behövs ibland.

Älskling vad säger du om en heldag med mig på måndag?;) eller några timmar iaf?<3

Ser fram emot en ledig helg.

Hoppas ni får en bra onsdag.


Ovido - Quiz & Flashcards