Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 4 november 2014

Av Camilla - 4 november 2014 21:05

Inatt hoppas jag verkligen få mer sömn än jag fått dom två sista nätterna.
Idag har jag varit så trött.

Blev en intensiv dag på jobbet och mycket har blivit gjort.
Sen va det bara att cykla hem och få med sig två kompisar till barnen.
Jag har även hunnit med det viktigaste i hemmet som disk, dammsuga osv.

Nu ligger jag i soffan och somnar nog snart.

När jag la Alfons bad jag snällt att han ska sova hela natten i sin säng, han sa ja så det hoppas jag verkligen :)
Sen har jag fått prata allvar med lilla Alvin som har börjat med att ta av sig både byxor och blöja när han ska sova, så jag tror att han lyssnade på mig sista gången.
Annars kan ju sängen bli väldigt blöt haha.

Ta hand om er och varandra.

Ovido - Quiz & Flashcards