Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg under juni 2015

Av Camilla - 30 juni 2015 11:53

Jaha idag har vi varit på en promenad. Alvin gick hela vägen, 4,5 km.
Vi har handlat så vi kan baka efter lunch, om jag nu orkar?:)
Men snart är det ju dop, och bullar är så gott.

Idag firar jag och min man 13 år tillsammans varav 3 år som gifta ?

Jag älskar dig min underbara man!
Kanske blir det en date ikväll?:)

Nu är det dags att laga lunch.

Av Camilla - 29 juni 2015 13:47

Det gäller att passa på.
Vi tog med oss lite lunch, frukt och dricka och åkte till stranden idag.
Barnen har badat massa, fast det inte är mer än 17-18 grader.
Mysigt har vi haft iaf.

Fick sällskap av mamma och svärmor en stund.

Nu har vi precis kommit hem, så nu ska jag dricka en stor kopp kaffe och hoppas bli piggare. Sen måste jag ta tag i tvätten osv.

Hoppas ni haft en lika mysig dag?

Av Camilla - 28 juni 2015 21:25

Efter frukosten och ett morgonbad åkte vi upp till torvalla.
Kevin har haft cup idag, och nu äntligen va dom i samma ålder.
Det märks att dom är vana vid äldre då dom vann alla matcher idag, utom en som blev oavgjord.

Det va sol och jätte varmt hela tiden, så efter alla matcher köpte vi lite mellis och åkte till stranden.
Barnen badade en stund innan vi åkte hem.

Det känns att solen tagit idag, jag är helt mör i kroppen nu.

Nu ska jag krypa ner i sängen och drömma mig bort.

Godnatt.

Av Camilla - 27 juni 2015 21:51

Lite sovmorgon fick jag allt imorse. Tror vi vaknade straxt efter kl 7, kaffe och lite tv tittande innan pojkarna ropade "varsågoda".

Efter frukost tog vi med kaffe och lite frukt och åkte till rudan.
Barnen ville bada, så varför inte?:)
Va mulet en stund innan det klarna upp, men det va ju 18 grader i skuggan när vi åkte hemifrån.

Några badade, andra fikade och resten matade änderna.

Sen tog vi en promenad runt sjön och letade djur ;)

Efter lunch blev det en sväng till maxi där vi handlade lite blöjor, kattmat och kyckling som vi grillade.

Så middagen blev grillad kyckling, sallad, såser, potatis i ugn och potatissallad. Inga fel alls :)

Barnen har också badat i poolen.

Vi avslutade kvällen med att se på "Pippi Långstrump".

Nu ska jag krypa ner i sängen och få ihop några timmars sömn.
Imorgon önskar jag fint väder då det blir en heldag ute, beroende på hur pigga alla barn är :)

Godnatt .

Av Camilla - 26 juni 2015 20:25

Dom små har lagt sig, men nu börjar grannarna att borra eller liknande.. Suck.
Varför en fredagskväll?:(

Jag som önskade en lätt läggning, inte rädda barn.

Jag lär va trött imorgon också, sömn är överskattat.
Ibland vill jag bara flytta ut i skogen.

Ska försöka sova snart så jag får ihop några timmar.
Jag lär få va själv med barnen imorgon med.

Godnatt

Av Camilla - 26 juni 2015 19:23

Det bästa mys som finns, ni är mitt allt ??

Tacos och godis och världens bästa barn. Inga fel alls :)

Nu ska jag dricka mitt alkoholfria vin och njuta av mina barn.
Ännu en helt underbar dag tillsammans med er.
Jag är lyckligt lottad.

Av Camilla - 26 juni 2015 13:14

Ofta på fredagar brukar jag vilja känna mig lite fin och fixa mig lite, men ibland är det skönt att bara gå runt i mjukisar och va osminkad hela dagen.
Idag är det en sån dag.

Efter frukost och ett morgonbad tog vi på oss regnkläderna och gick hem till min kompis Malin och hennes 2 barn.
Pojkarna lekte och dom små prinsessorna va med oss <3
Cornelia fick en present av sin fyra dagar yngre kompis Wilma :)

En mysig förmiddag.

Pojkarna är mer vilda än tama på sina cyklar ;)
Det ska sliras, hoppas och dom kör race!

Sen va vi och handlade inför kvällen.
Blev 2 nya filmer som vi ska se också.

Nu ska jag dricka lite kaffe och läsa min tidning innan dom 2 små vaknar.

Ha en mysig fredag.

Av Camilla - 26 juni 2015 08:03

Godmorgon, här hemma är det jag, pojkarna och Cornelia som är hemma. Vi saknar Nicole som är med sin mormor.

Idag kommer jag vara själv med barnen hela dagen, då min man valt att göra andra saker ikväll.

Snart dags för frukost med mina busar, innan vi ska ner till centrum och handla.
Kevin har velat äta tacos i flera dagar, så det får det bli ikväll.

Mycket vill ha mer heter det va?
Jotack nu är jag sådär rastlös i kroppen igen.
Jag får helt enkelt hitta en lösning.

Ha en bra fredag.

Ovido - Quiz & Flashcards