Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 18 juni 2015

Av Camilla - 18 juni 2015 22:03

Nyss krupit ner i sängen bredvid en liten tjej som va hungrig <3

Idag va vi och träffade prästen inför dopet, vilken underbar präst.
Det är alltid kul att få höra positiva saker om en själv, sånt behöver alla få höra.
Hon tyckte att jag va en "cool" och lugn mamma, och lite ovanlig då jag ammar fast jag har fyra äldre barn att ta hand om också?!
Amning kan vi ta en annan gång, men för mig är det en självklarhet om det funkar.

Men nog om det, hon verkar gilla sitt jobb och barn framförallt.
Det ska bli mysigt med ett dop igen.
Jag minns att efter Alvin blivit döpt tänkte jag, nu blir det inga fler dop då jag trodde att vi inte skulle skaffa fler barn. Men oj vad fel jag hade.

?Cornelia?Denice?

Idag va barnens sista dag på dagis/skola så nu har dom riktig semester med mig.

Jag hämtade alla tidigt och sen åkte vi och mötte Rickard och handlade det sista till imorgon.
Hemma har vi bara tagit det lugnt, sett på tv och ätit middag.

Önsketänkande att det ska va sol imorgon, men det spelar ingen roll så länge vi alla får va friska och va tillsammans.
Jag hoppas att barnen är mindre snoriga imorgon.

Nu är det dags att sova.
Godnatt och ta hand om er.

Av Camilla - 18 juni 2015 06:50

Fy vilken hemsk natt, och nu har jag så ont i ryggen att jag knappt kan gå.

Har blivit väckt av 4/5 barn, haft 3 barn i sängen vilket betyder att jag inte legat så bra i sängen och vaknat ca 8 gånger av det också.

Trist väder också, det gör en inte gladare heller :/
Men nu ska jag svepa en stor kopp kaffe.
Idag blir det en träff med prästen och sen ska jag baka den otroligt goda kanelbullekladdkakan till dagis personalen.

Jag hoppas verkligen att min man slutar tidigare idag, jag saknar honom redan.

Ha en underbar dag :)

Ovido - Quiz & Flashcards