Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 14 juni 2015

Av Camilla - 14 juni 2015 20:44

Kan man ha hemligheter med sig själv? Jag tror inte det, men man kan planera saker i förväg.

Undrar om alla pojkar har somnat nu?
Idag har vi en kompis som sover här, får se om det blir någon sömn för mig?;)

Nu ska jag iallafall äta chips och dricka cola, ja jag är onyttig men orka jämt va så nyttig.

Jag har allt jag önskat mig <3

Av Camilla - 14 juni 2015 10:40

När dagarna är mer "lugna" hinner jag med att tänka så mycket, vilket inte är bra.
Jag behöver hela tiden ha saker att göra, men idag är alla lite trötta och det är dåligt väder.

Dom tre äldsta har varit ute en stund, vi andra väntar till efter lunch.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och piggna till lite.

Vissa saker som sägs och görs gör mig besviken, det är inte okej.
Och när det blir för mycket blir jag deppig och bryr mig bara om vissa saker.

Ovido - Quiz & Flashcards