Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 2 juni 2015

Av Camilla - 2 juni 2015 22:11

Jag, Alfons och Cornelia har haft en väldigt lugn och mysig dag.

Mvc besöket gick bra.
Blodtrycket va bra och järnet jätte bra (jag som trodde det va dåligt).
Det låg alltså på 148, ni som vet hur värdet ska va :)
Så mina extremt trötta dagar när jag är yr måste bero på stress och allergi, annars vet jag inte vad.

Vi lunchade med mamma, kyckling stod på menyn och grillad kyckling är ju så gott!:)

Sen hämtade vi lilla Alvin och tog det lugnt hemma.

Ibland undrar jag om det bara är jag som säger åt mina barn när dom gör något?
För vissa saker tycker jag inte är ok, och det är väl vi vuxna som ska uppfostra och lära våra barn rätt och fel?
Men många verkar inte orka och många tror att deras barn aldrig gör något fel..

Det blev ett ordentligt mellis, sen va det dags att skjutsa upp Kevin till fotbollen.
Det är en himla tur att jag har körkort, annars hade vi aldrig fått ihop alla saker vi gör.

Efter fotbollen tog Rickard och Ludde med sig Kevin och Alfons och skatea en stund istället för att se på tv.

Pannkakorna är stekta inför matsäcken imorgon och jag fick glada besked idag från rektorn på skolan.
Nästa termin har jag två barn som går i B. Känns mycket bättre med tanke på alla olika tider som ska passas osv.

Nu ska jag sova, det är bäst att passa på :)
Jag fick en liten tjej på mig också, hur mysigt som helst även fast sömnen inte blir den bästa.
Men tiden går så fort.

Sov gott.

Av Camilla - 2 juni 2015 10:16


Alltså en del saker är otäcka, tex när folk som kommenterat min blogg och kopierat samma text.

VARFÖR gör man sånt?

 

Nu är det dags för efterkontroll på Mvc.

Fick ha en liten kille hemma idag med som va så ledsen imorse :/ 

Något hände den dagen jag åkte och födde Cornelia.

 

Ta hand om er.

 

Ovido - Quiz & Flashcards