Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Camilla - 10 juni 2015 21:28

Jag måste sluta tänka på vissa saker och försöka undvika att läsa en del saker.
Jag kommer bli knäpp på riktigt av att tänka och fundera så mycket :/

Ibland skulle det va skönt att se i framtiden.

Nu är det dags att sova.
Min katt inka har börjat sova nära mig igen, det brukar hon bara göra när jag är höggravid.. Känner hon på sig något?
Ännu mer att tänka på.

Jag hoppas och önskar bara att alla mina barn får må bra.

Nu måste jag sova så jag slutar tänka på allt jobbigt.

Godnatt

Av Camilla - 10 juni 2015 16:26

Jag och mina fina barn <3

Nu ska jag göra tacos, barnen fick bestämma idag.

Av Camilla - 10 juni 2015 07:40

Godmorgon, vilken lyx att få vakna av sig själv.
Inget barn som väckte mig imorse och framförallt ingen klocka som ringde.

Vi har haft många bra och mysiga dagar och fullt upp.
Ofta på kvällarna så orkar jag inte skriva något inlägg för jag hinner somna mellan orden :)

Igår va det skolavslutning så hela familjen va uppe tidigt och fixade.
Vi plockade blommor redan kl 6 ;)

Medans barnen sjöng i skolan satt vi andra på en filt, iaf mellan varven då det spelades fotboll osv.

Rickard fick lov att åka till jobbet, så vi andra mötte mamma/mormor och åkte för att ta årets första dopp.
Jag hade ju lovat barnen ;)
Det blev ett snabb dopp i svinkallt vatten.

Lite glass innan vi åkte hem till kevins kompis familj på fika och lek :)

Nu är det dags för frukost.
Får bli en lugn dag idag då jag är så allergisk och börjar bli förkyld :/
Ingen bra kombination när jag inte får äta medicin nu heller..
Men vad gör man inte för barnen <3

Ha en mysig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards