Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 11 juni 2015

Av Camilla - 11 juni 2015 14:26

Efter en mindre bra förmiddag/lunch då jag faktiskt blev väldigt irriterad så känns det lite bättre nu.

Jag sitter på altan insmord i min glittriga lotion, dricker mitt kaffe och tittar på när barnen badar i poolen.

Det är inte så noga när man är liten ;)

Ja jag har ett eget dagis, tack för infon. Att vissa människor alltid ska anmärka på antalet barn.
Kanske helt enkelt ska skaffa några fler ;)

Jag älskar er fast ni gör mig gråhårig ibland haha.

Av Camilla - 11 juni 2015 07:08

Dagarna går så fort så jag vet knappt vilken dag det är.

Lill prinsessan väckte mig kl 6.30, skönt med lite sovmorgon :)

Får se om alla får va lediga idag, dom får bestämma själva.
Jag känner själv bara att det skulle va skönt att slippa all stress, och att vi får göra precis vad vi vill.

Det är bara jag, Cornelia och Alvin som är vakna.
Nu längtar jag tills min man har semester också.

Jag ska verkligen försöka ändra om mitt tänkande, det här är inte bra :/

Ovido - Quiz & Flashcards