Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 12 juni 2015

Zzz

Av Camilla - 12 juni 2015 21:52

Jag har redan hunnit sova en stund på soffan.
Vaknade av att min man snarkade ;)
Nu har vi krupit ner i sängen och fortsätter att sova medans alla andra också gör det.

Jag förstår inte hur andra med barn orkar hålla sig vakna till efter kl 22?
Eller min trötthet kanske beror på att jag ammar och är själv med alla barn mest delen av dagen?:)

Tack och godnatt.

Av Camilla - 12 juni 2015 10:50

Förmiddag och jag sitter i solen fast alla barn är hemma :)
Det gäller att passa på.
Vi har varit ute sen kl 9 och bara njutit av vädret, gick och köpte melon och apelsin som dom fick mumsa på.

Idag är det riktigt skönt. Redan 21 grader i skuggan.
Jag älskar sol och värme.

Vi skulle behöva köpa ett parasoll till baksidan, där blir det riktigt varmt efter lunch och det behöva lite skugga ibland.
Får se om jag orkar åka iväg med alla barn och köpa det?

Nu ska jag ta det lugnt en stund.
Kram

Av Camilla - 12 juni 2015 06:22

Äntligen fredag och idag kommer jag vänta på min man hela dagen.
Inga måsten att göra idag heller, känns skönt.

Lill tjejen väckte mig redan 5.30, vi gick upp och hon fick äta och somnar såklart om på soffan ;)
Så nu är det bara jag vaken.
Barnen kom i säng rätt sent igår eftersom vi alla va kvar när Kevin hade träning och sen lagade middag, men vi har ju ingen klocka att gå upp till :)

När kommer min ork till träning tillbaka? Innan jag blev gravid ville jag ju träna jämt, men nu har jag ingen lust :/
Hoppas på snart iallafall.

Nu ska jag dricka mitt kaffe i lugn och ro :)

Ovido - Quiz & Flashcards