Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 20 juni 2015

Av Camilla - 20 juni 2015 21:19

Fredagsmys eller lördagsmys?
Jag vet knappt vilken dag det är.

Idag har varit en väldigt lugn dag. Regn hela förmiddagen och en sjukling.

Efter lunch fick vi sällskap av min barndomsvän och hennes två barn.
Vi va en stund i lekparken med dom små och fortsatte sen med fika och prat i vanlig ordning :)

Jag, Nicole och Alfons åkte iväg och hämtade ut ett paket från ellos.
Oj så fina kläder. Alla fick något.
Jag beställde bland annat en jätte fin klänning till Cornelia, det finns ju så fina och gulliga plagg nu.
Får visa bild imorgon eftersom jag tvättat den.

Idag har vi haft riktigt lördagsmys, många olika skålar blev det :)
Nu när barnen sover har jag tagit fram min skål. Osthjärtan.
Jag längtar efter sourcream chips, men det skulle inte Cornelia uppskatta så det får vänta några månader.

Nu ska jag se på film med min man.

Hoppas ni haft en bra och mysig dag.

Kram och godnatt.

Ovido - Quiz & Flashcards