Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Camilla - 3 juni 2015 09:54


Nu blir det en kopp kaffe och lite soffhäng.

Lill tjejen sover sött i sin vagn, och dom andra är lämnade.

 

Fick nyss ett mail om att utflykten blev inställd, tråkigt för barnen men jag förstår varför dom vände hem.

Lagom tills vi lämnade skolan öppnade himlen sig ordentligt, och jag som va lite optimistisk imorse tog varken med regnjackor eller regnskydd till vagnen.

Vi hann lägga på ett brev innan vi fick springa. Alfons hade cykel men det gick inte så snabbt för Alvin, han blev rädd och började gråta och ropa efter sin kudde :/

Det va tur att jag hade med ståbrädan så när han väl stod där sprang jag hem, haha det måste sett kul ut.

 

Det va bara att springa hem och byta kläder, sen va himlen blå när vi gick ut igen.. Bra tajmat :)

 

Redan onsdag idag, veckorna går verkligen fort.

Idag känner jag mig rastlös, men har heller ingen lust att görà något.

Nu längtar jag efter värmen och solen, det här vädret gör mig deppig.

 

Nu hör jag att Cornelia är vaken, ha en bra onsdag.

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards