Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 17 juni 2015

Av Camilla - 17 juni 2015 18:20

Haha ja nu är gränsen nådd, barnfasoner.

Som sagt jag klarar mig utan dessa löjliga människor i mitt liv och blanda ALDRIG mer in mig i erat drama!
Ni har satt gränserna själva och jag bryr mig inte ifall saker är jobbiga för er.

Du kan fortsätta låtsas va mogen osv, men du är en väldigt omogen och barnslig person i mina ögon.
Hoppas jag slipper kontakt med er oavsett vad.

Det enda du kan gotta dig i nu är min blogg, så varsågod!

Av Camilla - 17 juni 2015 15:26

Har nyss bakat en jätte god kanelbullekladdkaka.
Inte mycket kvar, och super lätt att göra.

Måste gå och handla så jag kan baka en till så fröknarna på dagis kan få lite gofika imorgon.

Här hemma har jag 3 små snorisar :/

Hoppas alla får va pigga lagom till semestern <3

Ovido - Quiz & Flashcards