Jag och mina 5 hjärtan.

Alla inlägg den 24 juni 2015

:(

Av Camilla - 24 juni 2015 22:16

Önskar jag kunde sova nu, men någon granne har fått för sig att spika nu?!
Jag som precis höll på att somna vaknade till, och nu har jag svårt att somna om.

Önskar ofta att det inte va så lyhört.
Sen har inte alla familjer i vårat hus samma rutiner.

Jag som är så trött :/

Vilken tur att alla mina små troll snusar sött ifrån sina sågar iallafall <3

Av Camilla - 24 juni 2015 19:58

Nu har jag hunnit plockat undan alla små saker och fått lite mer ordning här hemma efter dagen.
Har precis tänt lite ljus och lagt lilleman.

Om en stund är det dags för dom andra att sova.

Efter lunch bakade vi en väldigt god paj, hallon och blåbär med vit choklad.
Det här med att vara nyttig går inte alls bra för mig :/

Sen tog vi oss en långpromenad, barnen cyklade och Alvin gick lite och stod lite på brädan.
Gick till "Harrys" för att pumpa däcken på cyklarna. Jisses vilken grinig karl som jobbar där, ingen bra service alls.
Han skulle nog behöva ett ligg haha.

Min stora kille plockade blommor till mig <3

Det va lite svårt att cykla med dom :)
Självklart tog jag över när han va vid mig.

Imorgon hoppas jag på sol och värme!
Godnatt.

Av Camilla - 24 juni 2015 12:39

Vi har nyss fått i oss lite lunch, ska nog ta mig en kopp kaffe så jag orkar va vaken.

Inatt har jag sovit jätte dåligt och vaknade upp jätte allergisk :/
Efter frukost satte vi på oss stövlar och gick en skogspromenad.

Vi såg två ekorrar som jagade varandra och gick runt i ca 1 timme, innan vi bjöd in oss på fika hos mamma/mormor.

Dom två små sover nu, så jag har lite "fri" tid ;) Dom andra är så stora och gör sitt.

Nu vill jag ha värme och sol så man kan åka till stranden.
Den här sommaren verkar inte bjuda på många strand dagar :/

Ha en bra eftermiddag.

Ovido - Quiz & Flashcards